POROČILO Z MEDNARODNEGA ROKOMETNEGA TURNIRJA V BEOGRADU 2013

Naši mladi rokometaši so dne 25.12.2013 ob 22:00 odpotovali v Beograd na tradicionalni rokometni turnir, ki je bil že 10. na sporedu med božičnimi in novoletnimi prazniki, letos od 27. do 29.12.2013.
Na pot je odšlo 37 mladih rokometašev in 12 spremljevalcev. Pred hotel Prestige, ki postaja naša tradicionalna baza, smo prispeli ob 7:03 in se takoj namestili v sobe, ter se malo odpočili.

Prvič odkar potujemo v Beograd na novoletni turnir, smo predvideli eden dan samo za ogled srbske prestolnice, saj je bilo precej fantov nekaj let zapored na turnirju, pa si Beograda, zaradi zgoščenosti urnika tekem, sploh niso imeli možnosti ogledati. Četrtek je bil torej namenjen obisku največjih beograjskih športnih objektov. Najprej smo obiskali nogometni stadion Partizana. Pred vhodom nas je pričakal eden od uslužbencev in nas popeljal skozi muzej, kjer so zbrani pokali za najpomembnejše dosežke nogometnega kluba Partizan v njegovi zgodovini. Nato so nam dovolili stopiti tudi na travnato površino, ki je res lepo vzdrževana, kjer smo se tudi fotografirali. Nato smo se sprehodili še do stadiona Crvene zvezde, ki od Partizanovega ni oddaljen več kot 1 km. Tudi tam so nam razkazali muzej, ki je še večji od Partizanovega ter nas spustili na Vip tribuno. Na obeh stadionih imajo tudi dobro založene trgovine z navijaškimi izdelki. Po kosilu pa smo fante odpeljali še na Kalemegdan, ki je verjetno beograjska največja znamenitost in kjer so otroci videli, kje svojo pot konča največja slovenska reka Sava.

S tekmami so fantje začeli v petek, 27.12.2013.
Prvi so na parket v dvorani “Hala sportova” v Novem Beogradu stopili kadeti (fantje letnika 1997, 1998), ki so tekmovali v kategoriji letnika 1996 in mlajši. Kljub starostni razliki, so fantje svoje tekme odigrali korektno in borbeno, saj so bili na dveh tekmah povsem konkurenčni in zmago izpustili iz rok v zadnjih minutah tekme. Na koncu predtekmovanja se po treh porazih uvrstili v zaključne boje za 13. mesto.
V kategoriji dečkov letnika 2000 in mlajši, ki so igrali v že precej utrujeni dvorani “Pinki” v Zemunu, smo imeli v ognju dve ekipi. V prvi so igrali starejši fantje letnika 2000, v drugi pa fantje letnika 2001 in 2002. Temu primerni so bili tudi rezultati v predtekmovanju, saj je bila starejša ekipa v igri za zmago prav na vseh tekmah, od katerih je na koncu 2 izgubila in se uvrstila v zaključne boje za 9. mesto. Pri mlajših fantih je bilo vsaj v predtekmovalnem delu zmago težko pričakovati, pa so se kljub temu pošteno borili in tudi imeli svoje možnosti, ki jih predvsem zaradi pomanjkanja fizične moči, niso uspeli izkoristiti. S tremi porazi so se uvrstili v zaključne boje za 13. mesto.

Zaključni boji so se igrali v soboto po kosilu in nedeljo dopoldan.
V teh tekmah so bili fantje bistveno bolj uspešni. Kadeti in starejši dečki so zmagali obe svoji tekmi in na koncu zasedli starejši dečki 9. mesto, kadeti pa 13. mesto. Mlajši dečki so prvo tekmo v nadaljevanju prav tako zmagali, izgubili pa v tekmi za 13. mesto in na koncu osvojili 14.mesto. Zaključni boji so se igrali kar v treh dvoranah: v že omenjeni dvorani “Pinki”, v dvorani “Dom sportova” na Košutnjaku in dvorani “Radnički” v starem centru Beograda.

Turnirja je bilo za nas konec v nedeljo okrog 13. ure. Do 15. ure, ko je bil predviden povratek proti Sloveniji, smo šli skupaj na kosilo, nakupili nekaj daril za domače in ob 15:10 res pomahali Beogradu v slovo. Pot je minila dokaj hitro in brez večjih težav. V Ribnico smo prispeli ob 23:20, kjer so nas pričakali številni starši in najbližji sorodniki ter nekateri prijatelji.

Poročilo organizatorja o turnirju, ter vse zmagovalce in najboljše posameznike lahko najdete na povezavi:

Za sodelovanje na takem turnirju se odločamo predvsem zaradi krepitve ekipnega duha med fanti in primerjave z ekipami iz drugih krajev širše okolice. Turnirja v Beogradu pa se posebej radi udeležujemo predvsem zaradi cenovne dostopnosti in gostoljubja, ki nam ga tam nudijo.
Seveda pa se takega turnirja ne bi mogli udeležiti brez velike moralne in finančne podpore staršev ter nekaterih sponzorjev, ki so nam pomagali s finančnimi sredstvi, pijačo in darili. Hvala vsem!